Monday, December 17, 2012

GhostBusters

Assalamualaikum

AWAS !!!
Bagi sesiapa yang lemah jantung atau mudah takut dan seumpamanya,jangan berani-berani tengok or skodeng yea :) In nak tunjuk gambar "BENDA TU" dan "BENDA TU" ada 3. Situasi di sebuah rumah saudara In di Kuching,Sarawak. Lebih spesifik tidak boleh beritahu. Sekarang ni dah tak ada sebab dah dibuang oleh ustaz. Katanya,ada 3 "BENDA TU" . "Mereka" tiga sekawan dan dalam gambar pun ada 3. So,let's check it out :)



.
.
.



TARAAAA ! Nampak tak,nampak tak ? 
In nampak 'seorang perempuan' dan 'seorang lelaki' serta 'seorang lagi lelaki kot'....
Tak nampak? Korang boleh save and zoom kalau mau ;P

+Dari segi pandangan In,tengok 'muka diorang' macam lukisan dan ala-ala sikit macam robot.Hahaha+

Ceritanya macam ni,rumah saudara In ni kena pecah masuk. Sepupu In sedang tidur sendirian di rumah ini. Tuan rumah tidak ada kerana mereka berada di Sibu,Sarawak. Kampung kami semua seh :) Ada saudara In yang tinggal di Kuching,Sarawak datang tengok dan tangkap gambar tingkap yang pencuri tu pecah masuk untuk hantar kepada tuan rumahlah. Secara kebetulan apabila tangkap gambar tu,muncullah 'wajah-wajah itu'..........

-Nasihat In,jangan takut yea kerana lagi kita takut lagi 'dia' suka dan berani. Kuatkan hati kita dan ingat Allah sentiasa ada buat kita =) 

:: NN ::

14 comments:

  1. Die marah agaknya orang tuh rompak rumah tuh :) . hehee

    ReplyDelete
  2. Hahaha,bodyguard tak berbayar pula ><"

    ReplyDelete
  3. haha,'untunglah' .. tpi sekarang buang dah :)

    ReplyDelete
  4. hahaha,memang susah nak nampak kalau tak focus =)

    ReplyDelete
  5. Ermm ~ dekatkan diri kepada Allah,in syaa Allah dapat melepasi ketakutan itu :)

    ReplyDelete
  6. pergh..mantap seyh..
    bukan senang na tangkap gamba.

    ReplyDelete
  7. Haha... bukan senang juga nak kena langgar.
    Selepas tangkap gambar tu aunty In terjatuh. Sama ada di tolak atau terlanggar .. wallahu'alam ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuh.! terbaik.. awak na tau..? dulu sy ley nampak 'dia'..tapi ta lame un..adela setahun dua..sekarang? jarang2.nope.kadang2...act.tahun niy ta pena un.

      Delete
    2. Wuuu ... sy tamau tngk real life ><''' hahahaaa

      Delete
  8. min , tak nampak laa....banyak kali fokus dah ni ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cewahh,pagi-2 buta tengok ..berani nampak ?? Haha,okay esok kat sek tunjuk ! ;)

      Delete