Sunday, December 14, 2014

The Beginner [Piano]

Assalamualaikum

Hi there! Hari tu In tengah bosan dan belek-belek piano cover yang In buat time-time masih noob sangat main piano :P Well,sekarang lebih kurang je :P Kahkah! But then In buka satu piano cover ni and In macam OH MY ALLAH,when did I play this song? In tak ingat bila and tak ingat lagu apa. Hahahaha. Rasa macam amnesia. I bet that In dah hilang rentak lagu ni di jari jemari In. Hahaha. How sad. But I have the music sheet and I can start from zero again. Maybe slowly rentak tu akan datang balik and my fingers can dance better than before with this song! In syaa Allah. And also In ada tugasan untuk buat short movie. Criminal movie. In dah lupa macam mana nak edit video and all so In guna lagu ni untuk test,main-main edit kan. Guna Windows Live Movie Maker. So yeah. Malu nak tunjuk In main sangat noob :P >< I was so noob back then but still I'm so proud of myself. I met great teachers. They taught me a lot. I had a lot of fun with them. Alhamdulillah. 


Hahahahaha,lack of feelings and everything !!! HAHAHAHAHA. Oh yeah,credit tu bohong aje. Yang jadi cameraman tu my mom. Time ni my brothers and father tak ade pun. Hahahaha. Like I said,tengah main-main edit je. So ni kira macam testing la... Hahahaha. Malu la itewww... Haduhai... Shhh,let it be our secret je tau :P Whoever read this,watch this please please please don't spread it! Especially my beloved friends. Just please :P Korang kalau ada benda nak bahan memang tak akan lepaskan peluang tu kan? Hahaha. Diam-diam aje tau! Alright,thank you. Have fun. Hahahahaa... Assalamualaikum wbt

:: NN ::

4 comments:

  1. bestnya tengok In main piano..hehe..kay mampu tekan2 keyboard2 je sambil2 angan2 skit..huhu..yang penting ada gaya,,hehe

    ReplyDelete
  2. wah bestnya pandai main piano. jealous ><

    ReplyDelete