Wednesday, November 27, 2013

The Show

Aku duk kedai kopi. Lepak-lepak tenangkan fikiran. Sambil hirup-hirup usyalah sekeliling. Mata terjolok dengan satu pandangan. Peh,molek gelek. Depan tak nampak lagi tapi dari belakang gebu. Cutting idaman. Tudiaa tudiaa ! Dia nak kalih dah. Dia tengah menuju kat sini. Peh dari depan bergoyang. Hmph,semua nampak tapi ada satu yang aku tengah cari tak jumpa. Matanya kadang-kadang terpandang sini.Lagi sikit nak lalu meja aku. "Assalamualaikum......" Aku pun tegur je ah kalau dah asyik pandang-memandang. Sekali kau ! Dia balas ..."Apa tengok2 hah jantan?????!" ... Siot ah .... bikin malu aku je kat kedai kopi tu,nampak macam aku selera sangat kat dia. Angin sepoi-sepoi pula mengejek aku dalam diam. Kalau dah show off tengok je lah. Tapi tu la,selepas aku tegur dia pun aku masih tak jumpa apa yang aku cari dekat dia. Maruah .

:: NN ::

8 comments:

  1. hahaha...sabar2... :D lama tak dtg sini. How SPM? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha .. SPM was okay but the papers were quite trickyyyyy~~~~

      Delete
  2. ahahhaa....
    Rinduu kat Inn.. dah habis erk SPM...
    selmat bercuti2 In...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngeeee...miss you too :D
      Yeahhhhh,thanks !!! :D

      Delete
  3. salam Inn...

    ni cerita sape ni Inn? Inn ke?npe dia kate 'jntan' pula?huhu
    confused jap ^o^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam ~

      Ni rekaan semata-mata . Nak bagitau perempuan jangan pakai pakaian ketat sangat nampak macam-2. Lelaki pandang tak elok. Pastu cara cakap pun tak sopan. Mana letaknya maruah? Huuu

      Delete